Žiji sportem

JUMPING

NOVÁ INSTRUKTORKA...Šárka P.
  • JUMPING+posilko (dospělí)
  • .

    Šárka jumping

    Lidé, kteří pravidelně cvičí Jumping® brzy zjistí, že jsou schopni pracovat déle, lépe spí a cítí se uvolněněji. Účinky nejsou jen psychologické, protože při cvičení musíme překonávat gravitaci a proto se jedná o jedno z nejvíce prospěšných aerobních cvičení. Jumping® má podobný účinek na Vaše tělo, jako skákání přes švihadlo, ale z vyloučením všech negativních dopadů na pohybový aparát. Zklidňující účinek na nervový systém je prokazatelný již po první hodině Jumpingu®. Výsledky pravidelného cvičení jsou ve zvýšené odolnosti vůči fyzickému a emočnímu stresu. Celkové posílení dává výborné předpoklady k vyhnutí se psychosomatickým onemocněním a depresi. Endorfiny a Jumping® Endorfin je druh neurotransmiterů uvolňovaný v mozku. Endorfiny rozšiřují v těle pocit pohody a hrají důležitou úlohu i v některých tělesných funkcích, například v regulaci teploty. Mají také modulační funkce centrální (spánek, nálada, analgezie) a periferní (endokrinní regulace). Je obsažen v mnoha potravinách, jako třeba v čokoládě, ale například i v určitých drogách. Zkušenosti uživatelů jasně potvrzují, že cvičení Jumping® podporuje tvorbu endorfinů. Díky kombinaci zábavného cvičení, motivující hudby a specifických pohybů, zažijete doslova příval prospěšných hormonů.

    JUMPING SHOP..., odklikni!

    .

    .

    .

    .

    .

    jump foto ples

    JUMPING JE URČEN I PRO MUŽE!!!

    Zajímavý článek zde.....

    FLORBALISTI ČESKÝCH BUDĚJOVIC NA JUMPINGU TRAMPOLÍNY DEN PRVNÍ První tréninkovou středu máme za sebou. Dovolím si krátké shrnutí... Účast: Pěkná Náročnost: Eeeh Pocity: Paráda Kuriozity: Frenký rupl trampolínu Průběh: Plní síly a s dobrou náladou jsme se sešli nic netušíc u recepce Factory Pro v IGY. V tuto chvíli byl psychický i fyzický stav všech energií nabitých florbalistů pohodový. Cestou k šatnám a do tělocvičny padaly obvyklé fórky, k dobré náladě přispělo i Siřiho zjištění, že obě boty, které si na trénink vzal, jsou pravé. Když jsme se mu dost vysmáli, vydali jsme se do útrob tělocvičny. Tady už na nás čekala hop sem hop tam instruktorka, pár vykulených děvčat a spousta trampolín. Když jsme se konečně uspořádali do řad a všichni byli připravení naskočit na trampolínu a nevyleťet vzápětí do trampolíny před sebou, ujistila nás usměvavá cvičitelka o tom, že tady končí sranda... 1. minuta: Všichni vesele hopsáme, chválíme Pepův nápad a Žíla zjistil, že dokáže hopsat a koukat na slečny opodál zároveň. 2. minuta: Frenký se začíná potit. 4. minuta: Stále srandičky, všichni se pořád dokážeme tvářit mužně a namakaně. 25. minuta: Zjišťujeme, že náš pocit, že už skáčeme půl hodiny je mylný. Probíhá totiž teprve desátá minuta. 15. minuta: K problémům s koordinací nohou se přidává problém nevypadat při hopsání jako naprostý šašek. 20. minuta: Nakrkli jsme cvičitelku, že se pořád ještě máme čemu tlemit. Za trest nám dalším cvičením amputovala obě ruce. 30. minuta: Pot přestal kapat do očí. Nyní teče plynule po celém obličeji. Nohy přestávají poslouchat. Dívky před námi skáčou jako pominutý a tváří se, jako kdyby jsme je naším tempem zdržovali. Sakra.. 45. minuta: Všechna síla, se kterou jsme vstupovali do tělocvičny je v (část textu chybí). Nahradila ji averze vůči trampolíně. Slečny před námi si užívají pocitu naprostého vítězství nad mužskou rasou. Mít po ruce hokejku... 50. minuta: Tváře bez známky života se lesknou v kalužích potu a nikdo už nemá pomyšlení na vtipy nebo slečny před námi. Jsme schopni už pouze odevzdaně hopsat.. Ne pardon, Žíla se stále dokáže věnovat vnadům cvičitelky i ostatních krasavic. Už u toho ale nedokáže hopsat. 60. minuta: Skupina vymačkaných citrónů zničeně odnáší trampolíny. Cesta k šatnám je najednou čtyřikrát delší. Bazén: Parádní vynahrazení bolestivé hodiny trampolínování. Žíla opět ve svém živlu. Přichází cvičitelka. Někomu se automaticky sevřou půlky, jen Žíla nepozná o koho jde a nadšeně zvolá "Hele kluci (a vidlácký výraz, který je pro něj typický, když chce vyjádřit svůj úžas nad ženským pohlavím)!" Dál vše probíhalo normálně. Topili jsme se, hráli si v bazénu a vířivce, utíkali z páry. Děkujeme a tešíme se na příští středu...:)

    jumping fitnessples

    .....O JUMPINGU (9 kreditů)

    ...někdo si to odskáče (a v našem krásném sále v Lanškrouně!)

    .

  • PONDĚLÍ: 18:35-19:50 JUMPING + pevné břicho (75 min.), Markéta (od září)
  • .

  • STŘEDA 18:00-19:00 JUMPING se Šárkou (jednou za 14 dní), od září!
  • Jumping Šárka Barča a Jaruška dvacítka

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    ,

    .

    .

    .

    Chcete vidět video a ukázku lekce jumpingu? Odklikni a na stránkách najdi video ukázku!

    Jumping je aerobní cvičení, které probíhá na trampolínách, pod vedením trenéra na výraznou taneční hudbu. Díky měkkým dopadům, které jsou docíleny díky pérům a speciálnímu výpletu je toto cvičení šetrné ke kloubům, ba naopak posiluje kloubní úpony a svaly kolem páteře a to 3. a 4.vrstva hloubokých svalů zádových. Dále Jumping podporuje posilování svalů dna pánevního, zbavuje rychle nadváhy a dodá Vám sebevědomí a tu správnou naladu. Podstatou jsou jednoduché poskoky, balancování a zábava na motivující hudbu. Nejde o žádné choreografie (to ocení především muži). DŮLEŽITÉ: INFORMUJTE INSTRUKTORA S JAKÝMIKOLIV PŘÍPADNÝMI PROBLÉMY JEŠTĚ NEŽ ZAČNETE PRVNÍ HODINU!!! S sebou: lehké ale pevné boty,příjemné-volné oblečení, pití.

    jump profil akce dík

    Vytrvalé skákání, posilování svalů, o kterých ani nevíte, že je máte, a hlavně zábava. To je jumping, skákání na malých trampolínách. Sport, při němž vypotíte litry vody, si získává čím dál víc fanoušků. A bavit bude každého, kdo si rád dává pořádně do těla.

    Markéta skok z trampolíny